aceracer666 Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 gjelder en w202 220 D 93 moddel..er helt blank på mercedes... har lest mye om at folk leser feilkoder med og telle antall ganger lampen i dashen blinker.. noen som vet hvordan jeg gjør det? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotten Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 må koble til datamaskin, finnes som regel på merkeverkstedet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceracer666 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 takk for svar, var helst det jeg ikke ville få som svar... er en bil jeg har lite lyst og påkoste verksted besøk.... jeg vet at det er noe som heter ''diodetest'' som en kan kjøre på w202 motorene, når en har feilmelding på abs/Asd.. men finner ikke ut hvordan en gjør det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg