xistenz6 Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Hei har en s4 2.2t og coupevifta piper og står i:( jeg har en ny vifte liggene men har ikke skjønt enda hvordan jeg kan få ut den gamle:( det er også AC på bilen så er skikkelig trangt på den ene siden det kunne vært mulig og få kommet til. men vis det er noen som har tips eller erfaringer så sier jeg kjempe takk før jeg blir gal inni bilen:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 skru av panel på hver side inni bilen, de som er oppunder dash.skru av en skrue på luftkanalen på vær side. det er alt inni bilen. Skru av hele visker og deksel til dette. skru av den slangeklemma som holder varme app på plass skru av belg mellom varme app og klima skru av vann inn/ut på register ta av alt av plugger og vacumslanger nå kan du løfte hele boksen rett ut, men bare dra den litt løs. Da kommer du til de to pluggene bak på vifte app som er til spjelda får de av fra innsiden i bilen løft boksen rett ut Vifta er bare festet med en segring dra ut viftemotoren brukte ca 2t på min i rolig tempo Sakset fra VW Audi Club-forumet ;) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xistenz6 Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Takker på svar:-D da skal jeg prøve og få gjort det i løpet av noen dager:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg