sindrea6 Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Har lånt meg en audi 1.8TQ med s-line. 2002 modell. I dag etter en skarp sving kom det stygge ulyder fra servoen (lav hastighet). Selve lyden tror jeg kommer fra reima i front. Hva kan ha skjedd? Jeg hører denne ulyden når jeg kjører sakte og svinger. Har jeg større fart forsvinner lyden når jeg svinger. Men du hører fortsatt en svak lyd fremme i motoren. Siter Audi A6 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 sjekk oljenivå! Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Sansynligvis utslitt servoreim slik at denne slurer under belastning. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrea6 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Oljenivået er greit det. Lyden kommer fra reima ja. Vanskelig/dyrt å skifte denne? Takker for svar, godt nyttår og skål! Siter Audi A6 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 reima er enkel å bytte.. Bare ta bilde før du tar av den slik at du vet hvordan den skal monteres på igjen.. Slik at en husker hvilke reimhjul osv den skal innom osv.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobfrode Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei, Har du sjekket nivået på servo oljen? Hvis den er "tom" lager den en rar lyd iom servoen suger bare luft. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg