ZyNTeX Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Jeg skal nok fint klare å lage meg en tung metallklump på enden av ett rør, sånn at jeg har noe å slå deg i huet med :P Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ja, beklager, men jeg trodde ikke Biltema hadde slikt. Skjønner ikke hvorfor Møller nektet å selge meg en sånn liten dings da men bullshit Det var dyrt ja, deltaone. De på biltema koster 189,- stykket :) Men noe jeg lurer på, må bilen på firehjulskontroll? Eller er det valgfritt? :) Har på følelsen av at det koster en hel masse penger å ta en sånn kontroll. Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Flott bil du har! Det skal sies, er meget artig å inspirerende å lese gjennom en slik tråd, stå på, dette er/blir bra! :p Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Tusen takk :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 du MÅ på kontroll :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Bah. Da så :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 har vært på verkstedet nok en gang, og denne gangen tok jeg for meg litt kabler.. Fant ut at de digra høyttalerkablene egentlig bare munnet ut i et par idiotiske LED-er under dashbordet, go de virker ikke en gang. Har tatt de ut nå :) (gammelt bilde) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Jeg skal nok fint klare å lage meg en tung metallklump på enden av ett rør, sånn at jeg har noe å slå deg i huet med :P Gaaahsj, dere er så evneveike! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 haha :) Prøvde litt sånn rubbing bare for kjedsomhetens skyld, og det funka bra! :D Hadde en skrape på framskjermen, her er før rubbing; her er etter! :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 (endret) Da har jeg et lite spørsmål. Den bulken på venstre framskjerm, dem må fiskes.. Den må også lakkeres over. Tenker på dette iht. falmet lakk. Bilen er jo gammel, og da jeg tok vekk et klistremerke under panseret så var det en ltien fargeforskjell ;) Om jeg går på Møller og kjøper en boks med tilsynelatende rett fargekode til bilen, kommer det til å bli skille i lakken da? :( Har noen her erfaring med slike små lakk-jobber? Må hele skjermen lakkeres? :) God påske alle sammen! :) Endret Mars 30, 2012 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Tror det blir litt fargeforskjell ja.. Hvis det er en liten del på skjermen som trenger lakk, så er det best å lakkere hele skjermen i samme slengen. Ta heller å fiks alle småbulker ogsånn du har, også bare kast over no grunning etc, så sparer du litt penger til hel-lakkering istede :) God påske ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 huff.. hva skal jeg gjøre da? Får vel finne på en eller annen redneck løsning, klistremerke kanskje :thumb Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Ville ikke kjøpt lakken hos Møller. (Pga mafiaprisvirksomeheten dem driver med ellers) Kjøp lakk hos en fargeforhandler/lakkforhandler. H*n finner riktig farge og nyanse til din bil. Det er på ingen måte sikkert at du trenger å lakkere hele skjermen pga fargeforskjell. Likk lakkfornyer og en bra pollering av bilen KAN gjøre det helt store. Dette er på ingen måte sikkert, da det kommer ann på hvor bra bilen er blitt velholdt ellers gjennom årene. Som regel når du lakkerer opp igjen deler av bilen så blir det ofte litt forskjell mellom ny og gammel lakk. Derfor poleres den for å få en bedre "overgang" som man ikke ser så godt på gamle biler ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Du har kanskje et godt poeng der. EN boks lakk på møller koster vel et par hundrelapper.. Lakkforhandlere kan jo blande akkurat den fargen jeg vil ha, ikke sant? Skal se hva jeg får til :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Var vognkortet bare en del på 90'tallet? Eller var det en "Del 1" og "Del 2"? For jeg finner ikke dne delen som skal være i bilen.. Men leste her forleden at gamle biler har bare ett vognkort.. Stemmer dette? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg