Passelat1,9 Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 Hei folkens. Mitt første innlegg her på Forumet. Kjøpte meg en 1,9tdi passat i sommer med heile 110hk!!! Så for å si det kort og godt, eg må ha en chip! Noen som har noe å anbefale? Det er en 99mod med manuell kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Fikk chippa min bil (samme bil og modell) for noen måneder siden, er svært fornøyd! Fikk det gjort hos ES Tuning! Fikk 150hk og 330nm tror jeg. Anbefales! :) Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Fra 110 til 150? Er ikkje det å ta litt hardt i? Korleis er det med sot og sånn? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Var vell 147 eller no :) Har ikke sett at den ryker noe særlig mere. Er kjempestor forskjell :) Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Hvis den har gått langt vil du kanskje sjekke manifolden? Har sett "skrekk"bilder av manifolder som har et tykt tykt lag med sot og drit i manifolden. Da kommer ikke eksosen fort nok ut..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Det bildet der må jo vere innsugsmanifoil, ikkje eksos?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Var vell 147 eller no :) Har ikke sett at den ryker noe særlig mere. Er kjempestor forskjell :) Har du målt hestane, eller er det det du er blitt fortalt? Var voldsom oppgradering, øka med 30%! Vanleg resultat på chip er vel økning på 10-15%, meinar eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Det bildet der må jo vere innsugsmanifoil, ikkje eksos?? Sorry, ja, er innsuget. Tett som helvete :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Ultimo chiptuning foreksempel: Ca 30% økt effekt: - Det merkes godt !!! Sikker teknologi: - Ingen rasfare ! Rimelige priser: - Dette har du råd til ! Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Har hatt planer om å ta av manifoilen ja, er nok stygt redd for at den kan vere en god del ihjel sota... Har hatt av det plastrører som går bort til innsugsmanifoilen og stappa en fing inn, der var det rikelig med sot og dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 [ATTACH]33600[/ATTACH] Begynne å bli lenge sida eg skreiv ditta no, men her var det som møtte meg når eg tok av manifoilen. Som dere kan se er det veldig masse sot her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 [ATTACH]33602[/ATTACH] Her er litt av det eg pirka ut, var en god del meir som eg fekk ut når eg vaska han, men ikkje rart det gjekk som en dass på skeiva... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Det som er mest skremmende er at dette er innsug, lurer på korleis eksosen såg ut.. gadd ikkje ta det no siden eg planlegger fullt bytte av eksos, så tar det nok då. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Kjøp http://fr-rtuning-shop.co.uk/index.php?_a=product&product_id=1904 så slipper du at innsuget tetter seg. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Har fjerna EGRen, på eksosen blenda eg holet med et pent stykke med stål og på innsug sida, nappa eg bare ut vakumslangen, men veit ikkje om det er heilt sunt. Ka er det det kitet gjør egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg