lidelol Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Var nettopp ute å skulle handle noe mat men når jeg vridde om nøkkelen skjedde ingenting, ingen cd spiller eller noe. Er det batteriet som er gåent tro? Var ute i går kveld så må være kulden som har tatt knekken på noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Ja, om alt er dødt så er det stor fare for at batteriet ditt er flatt (altså utladet). Glemt et lys på eller noe? Kjøp deg nytt batteri. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lidelol Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Lys å alt var avslått da jeg gikk inn i går. Kom på noe, i går så merket jeg nødlys knappen begynte å blinke litt, var vel tegn på svakt batteri da. Takk for hjelp. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg