K R E Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 jeg monterte en turbotrykksmåler men så begynnte jeg å lese på nette vor den skulle moneteres og ble usikker på om jeg hadde gjort det riktig for hørte at vis man fikk montert den på bensintrykks regulatoren å det begynte å lekke så kunne det gå skeis med motoren så ble usikker er ikke sikker på vor bensintrykks regulatoren er på denne bilen [ATTACH]26306[/ATTACH] er det rigtig å koble seg inn på den vacumslangen der vor det er en rød pil eller der vor det er en gul pil. Tekker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Pilen oppe til høyre er ok, slangen kommer fra innsuget (ved gasspjeldet). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K R E Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 ok takk for hjelpen da hadde jeg gjort riktig de 2 røde pilene er samme slange så da haddde jeg skjønnt det riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 ok takk for hjelpen da hadde jeg gjort riktig de 2 røde pilene er samme slange og fortsetter vel til innsuget. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K R E Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 ja fortsette til der du ser litt av den blå slangen rett ved peilepinnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg