Stian Andre Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Jeg fikk høre att når du har den motor lampen lysende i dashbordet, så er bilen i ett slags nødprogram. Og att da vil motoren trekke dårligere. Stemmer dette? Selv om lyset går av etter ca ett minutt? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Det kommer an på HVA som får lampen til å tenne. Har du f.eks feil på LMM går den i nødmodus og trekker følgelig dårligere, lampen vil da heller ikke slukke før tenning slås av. Bagateller endrer ingenting. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoholt Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Er det ikke bare å bruke VAG diagnose for å lese feilkoder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Jo, selvsagt, det går fint :) VAG-COM, VCDS, VAS, scannere osv. Du kan også lese ut uten utstyr (på eldre biler). http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/175763-guide-feilkodeavlesing-uten-vag-com.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Men jeg hadde jo feilkoden før jeg chipet den strengt tatt :/ Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Ok, nå vet ikke jeg hvilken feilkode du har/hadde eller hvilken motor du snakker om. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut1 Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Det første du kan gjøre er å sjekke bremselysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Hvorfor skulle bremselysene ha noe med det og gjøre? Uansett så virker alle bremselysene mine :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut1 Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Fordi at motorlampen lyser hvis bremselysene ikke fungerer. Motorlampen lyste sporadisk på min A6. Var dårlig kontakt til pærene. Men så lenge bremselysene på bilen din fungere, så er ikke det noe mer å tenke på. Tenkte bare å nevne det i tilfelle du ikke var klar over det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Ja ok, nei viste ikke om det. Men alle lysene på bilen virker som det skal, bortsett i fra det bremselyset som henger på vinga, så har ett led inni der røket, men siden dette ikke er noe bilen er nødt og ha som utstyr, så går jeg bort i fra att det kan være det ene ledet inni der vertfall. Men takk for headsupen :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg