Alboo Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Hei har nå en Mitsubishi Lancer 1.3l 96mod, den har gått 330tusen så er ganske mye, eneste problemet jeg har hatt er starteren men det ble bytte. Lurer egentlig på om bilen har langt igjenn, den går utenproblemer faktisk men er ikke dette mye for en så gammel bil? den har også blitt krasjet før og er godt bulken :P Hva tror dere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Er vell ikke ein fasit , berre kjøre på å så finner du raskt ut av de :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alboo Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 hehe ja grisekjører litt med den så håper bare den klarer seg ut vinteren så er jeg fornøyd. Endte opp med den etter vectra`n min gikk til sund og måtte skrotes. 23tusen rett i dass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Om du er snill med bilen og passer på den så er det ingenting i veien for at den skal gå en god del mere. Min Lancer bikka 300K for litt sia, og motoren går som er klokke. Er ganske driftsikkre biler, så ta vare på den så gårn den. Jeg skal ha min til motoren kvelder, og jeg regner med at jeg kommer til og ha den en goooood stund til ;) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg