Gå til innhold

Angel eyes?

Ranger emnet


OleKristianTalmo

Anbefalte innlegg

Du er vel sikkert den som driter i at de fleste (unntatt uvitende unger) kommer til å si at det er stygt å det hører til på bmw?

 

Hvem hater ikke de m3 styla 316-318? Når det går så langt at de styler en bil som faktisk går dårligere enn Omega A 2,0 8v'en min, da er det noe som må skurre oppi hodet dems.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel sikkert den som driter i at de fleste (unntatt uvitende unger) kommer til å si at det er stygt å det hører til på bmw?

 

Hvem hater ikke de m3 styla 316-318? Når det går så langt at de styler en bil som faktisk går dårligere enn Omega A 2,0 8v'en min, da er det noe som må skurre oppi hodet dems.

 

Det siste du sier er jeg enig i, er en i parallellklassen som har en sånn.. Drar nok damer, men tragisk...

 

Men når det gjelder lykter så synes jeg ikke angel eyes er forbeholdt BMW bare fordi de begynte med det.

Det blir litt Apple tankegang, med at ingen andre kan lage touchtelefoner med kapasitiv skjerm fordi de begynte med det, og ingen andre kan bruke fingerbevegelser til å åpne telefonen fordi de begynte med det.

 

Sånn er det også ellers med alle "trender". ;)

"Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected."

Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel sikkert den som driter i at de fleste (unntatt uvitende unger) kommer til å si at det er stygt å det hører til på bmw?

 

Egentlig ja. Alle har jo selfølgelig sin egen mening og smak og for all del er ikke noe galt i det. Men hadde jeg hatt en bil med angel-eyes som jeg hadde syns var drit fett så ja da hadde jeg gitt en god f... i hva andre mener:)

 

Tror du du tok siste posten min litt for personlig, hvis du leser den en gang til ser du nok poenget

94 Corsa 1.6 16v WorldCup

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

94 Corsa 1.6 16v - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

svarte lykter er fett!

har det selv på min omega 2.5 v6 men uten angel eyes.

kjøpte fra http://www.orange-tuning.de/ i tyskland. ikke så værst priser men litt dyr frakt.

2007 Audi A4 2.0TDI Quattro 

 

-----------------------------------------

X-1995 Opel Omega 2,5l TD
X-1996 Opel Omega 2,5l v6
X-1995 Opel Omega 2l
X-1980 Opel Kadett D 1,3 Berlina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på om han har rett styling på omegan og da :) hvis han har en orginal omega B så kan det bli rart, men hvis du har noe spess(Irmscher) fangere som får litt mer linjer så kan Angel Eyes få bilen til å se litt mer moderne ut

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår