Roberto Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Noen som har en gokart? Med eller uten motor, bør være godkjent\klar for godkjenning, alt av interesse, kom med det.. Ring 93200725 helst, jeg glemmer kanskje at jeg skrev dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 autodb har eget salgsommeråde for gocart..vent litt skal jeg finne Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Sjekk denne siden for nye og brukte gokarter: http://www.norsk-karting.com/ Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg