Brembo Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Se hva jeg drev med i natt :cool: det ble svart et øyeblikk............... men deillig. giving-head.mpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Kan vel heller innbille meg at det er i media forumet den skulle være men ellers kan jeg skjønne at det ble mørkt, men at det var godt er vel å overdrive en del.... :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Å ligge med hun der må vel være som å kaste wiener-pølse utover ekeberg-sletta! puke Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Og vitsen med å kaste de pølsene utover der er ??? Har du sex på ekerbergsletta når du gjør det eller ?? :D:D Ord og uttrykk som blir vrid på.... . . ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Hehe... skummel tolkning. Men følelsen er sikkert like tilfredsstillende med å stå og kaste pølser... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Å da skjønner vi.. ehehehe Gøy å kaste pølser da... Tenk deg etter to-tre pakker en liten haug med knekte pølser og når du har kommet til 30 pakka.. hehehehehahahahaha Da ser det jo helt jævlig ut.. Så det kan helt klart sammenlignes..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by volvofasII Å da skjønner vi.. ehehehe Gøy å kaste pølser da... Tenk deg etter to-tre pakker en liten haug med knekte pølser og når du har kommet til 30 pakka.. hehehehehahahahaha Da ser det jo helt jævlig ut.. Så det kan helt klart sammenlignes..... lol lol lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg