Blondyy Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 (endret) Må nødt å bytte nærlys på bilen i dag, så skal ta nærlysene fra min celica og bytte med nærlysene i sammboeren min sin celica. Probleme er at sammboeren min er på sjøen, å jeg har liten peiling på slik , men den må inn på visning på mandag( vegvesne var ikke helt fornøyd med at det var xenon pærer). Så noen som kan gi meg en liten forklaring på hvordan det skal gjøres?? :) Endret Desember 10, 2011 av Blondyy Siter Toyota Celica T20, 97mod Toyota Celica T20, 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoholt Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 (endret) Hei! Har null erfaring med celica. Men vil tro dette er en relativt lett jobb! ;) Du trenger vel ikke bytte hele nærlyset, kan jo bare bytte pærene. Vil tro det er noe som dette: Popp panseret Finn baksiden av lyktene Dreg av strømpluggen Ta av "dekselet" på baksiden av lykten Finn pæren og ta av stålklippen som holder den på plass Koble fra alle ledninger som er koblet til xenonpærene og ballastene(den lille boksen som er koblet til pæren) Sette den vanlige pæren på og plugge den svarte plastsokkelen rett bakpå pæren. Og så bare sette alt på plass igjen ^^ Men skal du bytte hele lampen er det vel bare noen fester oppå/på siden/eller bak lampene som du bare skrur av. Ta av strømpluggen Finn festene og skru dem av, ta ut lampen Ikke vet jeg om det er vanskelig å få ut lampene(andre ting som er i veien), så derfor skrev jeg hvordan du skiftet pærene :P Endret Desember 10, 2011 av Sjoholt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondyy Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Takk for svar:)) Fikk det til, var faktisk enklere enn jeg trodde, hehe:) Siter Toyota Celica T20, 97mod Toyota Celica T20, 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoholt Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Flotte greier :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg