AudiSQuattro Skrevet Desember 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2011 var ute en kveld å herja litt på glatta med A4n. etterhvert så sto jeg å spant rundinger. etter dette blei den plutselig knallhard på styringa åsså etter 2-3 sekunder kom den igjen. men det er noe rart med den, syns man hører pumpa litt og det virker liksom som den fjusker litt på styringa, føles ikke normalt ut da. jeg har riktig audi olje å den bruker heller ikke noe olje ? det er jo klart det blei jevli mye ratting men såpass må det da vel tåle ? noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Desember 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2011 Servo-pumpa som har tatt kvelden? Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Høres ut som servopumpa som har tatt kveld.. Ser ikke noen lekasjer eller lignende på tannstaget? Retter bilen seg opp selv visst du slipper rattet? og går den rett frem?, at den ikke drar mot høyre eller venstre. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Etterfyll servo-olje og ta det derifra du. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 (endret) nei som jeg skreiv så bruker den ikke noe servoolje. den retter seg opp igjen ja. men har ikke testet det med om den drar seg, har ikke kjent noe enda. er offshore nå så får ikke prøvd ut noe mer før etter nyåret selvfølgelig.. hørte at det kunne være vann på reima så den glapp ? Det er vel ikke vits å fylle mer olje når det er fullt? Endret Desember 10, 2011 av Quattro73 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 tannstaget ditt kan være deffekt! er ikke akkurat en sterk side på disse bilene, har en lei tendens til få lekasje innvendig osv ved hardt rattutslag. har byttet 2 stk som faktisk har blåst pakningene innvendig helt i filler. men da sto og spruten ut derfra. sjekk oljen for partikler, glinser det veldig i den ville jeg nok holdt en finer på at pumpa fikk litt for mye jobbe med og har "skjært" seg.. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg