Gå til innhold

Selges: '95 Legacy, 287.813 km. - 29.000 NOK (med finn-annonse)

Ranger emnet


Papi.

Anbefalte innlegg

Selger min 2-liter 1995-modell Subaru Legacy GX, 287.813 km.

 

Kjøpte den i midten av November 2010, av en eldre nabo, som hadde den fra slutten av 2007, til jeg kjøpte den. Før dette ble bilen eid av en mekaniker hos den lokale Subaru-forhandleren. Selv har jeg brukt den til jobb-pendling, da jeg jobber noen mil fra jobb, noen småturer og lignende. Bilen har hengerfeste, bra fremkommelighet med firhjulstrekk, og høy- og lav-serie, som ikke bruker mye på milen (0.83 l/m).

 

NEGATIVE TING/TING SOM BØR UTBEDRES

- Må skifte hjullager høyre fremme, men dette blir gjort før salg.

- Bakluke-håndtaket må presses to centimeter tilbake når den lukkes igjen.

- Sentrallåsen virker ikke, mest sannsynleg bare en sensor som er gåen, men denne har jeg klart meg uten.

- På tide med oljeskift, men dette gjør jeg før salg (motorrens, filter og olje)

 

Før jeg kjøpte den, ble den hellakkert, alt av rust ble tatt, så er ikke noe rust på bilen. De bakerste siderutene er sotet.

 

HVA SOM ER GJORT MED BILEN I MITT EIE

- November 2010: Registerreim skiftet på 264.400 km.

- Desember 2010: PKK, en 1-feil, utslitte pusserblader bak.

- Mars 2011: Årsavgift for 2011 betalt.

- Mars 2011 (275.644 km): Motorrens, filter- og oljeskift.

- Juni 2011: Skiftet hjullager bak høyre side, og bremsevæske.

- Montert skinnseter, fremme og bak.

- Montert litt bedre musikkanlegg (nye høytalerar og tweeterer fremme, 2 x 6x9 høytalerar i høytalerkasser bak, + 12" basselement og forsterker) Spiller følger ikke med.

- Montert diode-lys i gulvet, fremme og bak.

 

FØLGER MED VED KJØP

- Totalt tre sett felger (åtte 14" stålfelger med ok vinterdekk, og fire 14" alu-felger (Alessio Sport) med nå ulovlige sommerdekk)

- Takrails

- Skiholder til takrailsene KAN følge med, om ønskelig. Om ikke, beholder jeg disse.

- Plastmatte med høye vegger fremme, og på sidene, praktisk til frakt av skitne ting.

 

 

Selges for 29.000 NOK pluss omregistrering, eller innbytte i ein større, og høyere bil med 4x4, ala Subaru Forester, pickup, eller lignende, da jeg har behov for dette. Pris er noe prutbar om man ønsker å fikse hjullager/oljeskift selv. Er i hovedsak tilgjengelig nårsomhelst, om jeg ikke svarer på telefonen, ringer jeg tilbake så fort jeg kan. Nåes på 909 55 583. Er også behjelpelig med levering av bilen, inntil tre times kjøring fra Stryn, Sogn og Fjordane.

 

Flere, og bedre bilder blir tatt om ikke så lenge. Beklager dårlig bildekvalitet for nå.

___

 

DSC00855.jpg

DSC00864.jpg

DSC00863.jpg

DSC00860.jpg

DSC00859.jpg

DSC00857.jpg

Endret av Papi.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_3743.jpg

DSC_3741.jpg

DSC_3740.jpg

DSC_3739.jpg

DSC_3738.jpg

DSC_3737.jpg

DSC_3736.jpg

DSC_3735.jpg

DSC_3734.jpg

DSC_3733.jpg

DSC_3732.jpg

DSC_3731.jpg

DSC_3730.jpg

DSC_3729.jpg

DSC_3728.jpg

 

Då er det teke innvendig motorrens, filter- og oleskift. Framleis må hjullager og drivledd fiksast, men bilen kan selgjast slik den står for 24.000, evt. kan den gå for endå mindre om ein også har 18" elle 19" felgjar i 5x100 (som passar Impreza).

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår