hallinga91 Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Hei:) Jeg er på leit etter ny bil. Skal bytte til 4wd. Spørsmålet er hvilken bil jeg skal kjøpe. Bilen skal være god å kjøre. vil helst ikke ha en "traktor". En god å driftsikker bil. Noen som har noen forslag eller gode tilbakemeldinger om diverse biler?? Svar tas imot med takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Prisklasse? Plassbehov? Antall seter? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Subaru har mye bra i din retning, men veldig lite info her. Ny bil som i Helt NY? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallinga91 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Beklager lite info. Men tenker meg i prisklasse opp til 150 - 160 tusen. Må ha en 5 seter.:) skal ha en bil jeg kan dra en henger med. så trenger jo da en kraftig nok bil til det.;) Har ikke tenkt helt ny bil. men en ålreit bil som kan holde noen år uten for masse problemer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Subaru Forester, eller Subaru Legacy. Stort sett dei firhjulstrekkjarane eg har erfaring med, kanskje ikkje dei beste til DITT bruk, men eg vil i det minste anbefale deg å sjå på, prøve, vurdere desse. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 En nyere Honda CR-V med automat er gromvogn. :) Pappa har en sånn, aldri kjørt den selv, bortsett fra inn i garasjen, men du verden for en behagelig 4WD! :D Dessuten er de i særklasse driftsikre. Har hørt at siden Honda begynte å produsere iVTEC-motorene har de ikke hatt en eneste produksjonsfeil på dem. ;) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg