dollargliset Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Fikk et problem idag da viskeren sluttet plutselig å virke. Er det noen som har noen tips om hva jeg burde sjekke/gjøre. Har sjekket sikringen og den var ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Hvilken årsmodell? Hvis det er en med 1 visker framme, har denne gått tregt i det siste? Disse har en tendens til å gå tregt med årene, pga manglende smøring av tannhjulene inni viskerarmen. Da brenner man viskermotoren til slutt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dollargliset Skrevet November 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Det er en 250d 91 mod, nei viskeren fungerte helt normalt og gikk ikke tregt eller noe før det vat stopp: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the king Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Det er en 250d 91 mod, nei viskeren fungerte helt normalt og gikk ikke tregt eller noe før det vat stopp: Virker den ikke i det hele tatt? Min virker bare på andre hakket, skulle gjerne likt å finne ut av det, om det er noe av det samme da. Siter 95' Golf 3, 2.0 Gl - Solgt 90' Mercedes 230e - Død 96' Ford Fiesta kul edition - Kasta 90' Volvo 240 (snart turbo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Dette er ille mer vanlig en du sku tro, motoren kan gå uten at den går no tregt før den går, er også ofte bryteren går. Selger merce deler, og det er uten tvil dette jeg selger mest av........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg