vectra1996 Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Antennen har knukket og det er kun to hull, litt plast og noe som ser ut som et skruehode igjen. Noen som har tips om hvordan montere en ny? Tror jeg må på innsiden, kanskje ta ut taklampa eller noe... noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet November 30, 2011 Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 du må nok opp under taktrekket ja... vil tro at den er montert under taklampa, om du har hattehylle må du ta ned den først... Jeg ville handla meg en repmanual til berlingo, for ekselmpel haynes... du finner ikke akkurat antenna der, men de manualene har hjelpt meg endel med forskjellig ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Spørs nok om jeg må skaffe meg en repbok. Skal prøve å åpne lysboksen i taket først og se om jeg kan komme til deg. Svinger innom Meconomen eller Biltema og hører om de har antenne der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 (endret) [ATTACH]36428[/ATTACH][ATTACH]36429[/ATTACH][ATTACH]36428[/ATTACH][ATTACH]36429[/ATTACH] Kjøpte antennefeste på en Citroenforhandler og den kostet ikke mye. Bildene viser hvordan man åpner lampa i taket og det andre viser mutteren man må skru løs og stramme for å bytte antenne. Endret Februar 4, 2013 av vectra1996 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg