Gå til innhold

Chrysler Neon - Kasj Edition

Ranger emnet


KajKnoz

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til å se hva det blir til .

Jeg holder på med en Daytona turbo. Når jeg er ferdig med den er jeg åpen for å begynne på Neonen min. Jeg venter bare på at noen går foran med 2,4 en. Tror det er mulig å få 2.4 opplegget godkjent. Jeg vet at han andre Neon karen med Hanh-oppsettet ikke fikk den godkjent. Eller så vet jeg at 2,4 går med den orginale girkassen, men om den er sterk nok er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vett om en kar i Norge som har satt en SRT-4 motor i stratus :) Er i prinsippet samme 2,4l som orginalt fåes i Stratus/neon. Men litt heftigere innmat å selvsagt snurre (turbo) på den :)

 

2,4l er ingen problem å montere, trenger motor + ECU(hjerne) så har du 2,4 neon/stratus :) Passer rett på motorfester å girkasse...

 

Edit: Vil tro girkassen holder, hørt om at de har monter manuell kasse ifra 2.0 rett på 2,5 V6'en :) Passer på V6 uten mod også :) Men trenger svinghjul ifra 2.0/2.4 å sitte på V6'eren... ;)

Endret av ThomasEK

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har skjedd en god del her ja..

Anlegget er nå tatt ut av bilen og alt utenom dørtrekkene foran er bygd tilbake til original stand.

 

Bilen kommer til å bli lagt ut for salg i nærmeste fremtid.

Det kan da følge med et ekstra styling sett, 3 par front og baklykter (inkludert de originale), carbon panseret i tillegg til et svart og/eller hvit originalt panser + alt annet av neon-deler jeg har liggende her.

Kan jo også nevne at bilen er lyd-dempet for godt over 10 000,-, og EU godkjent frem til 30.11.2013 (nettopp godkjent)...

Anlegget er allerede solgt, men de delene jeg har bygd om i interiøret kan også følge med mot et bittelite pristillegg..

 

tenkte 20 lapper for bilen og en tusenlapp ekstra hvis kjøper vil ha med de ombygde delene :)

Med tanke på hvor påkosta denne bilen er, og hvor mye deler som følger med bør dette være veldig billig....

Endret av KajKnoz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på. Men for all del, en Neon bør eies av en entusiast, og du står jo fritt til å selge den.

Neon har blitt en sjelden bil i Norge, så jeg håper det blir flere som tar vare på dem.

I forhold til så mange andre biler, har Neon et enormt potensiale. Billig med deler, billig å trimme. Så skal vi huske at det aldri mer vil bli solgt en ny Chrysler i Norge. Nå heter de jo Lancia og Dodge blir Fiat.

Har jo ikke no med Amerika å gjøre i det hele tatt. Det enest positive er at Fiat har kommet til usa med sin 500. Så der vil det nok yngle med performance parts etter hvert i usa. Mopar vil stå for noe av det, og Modern Performance har noe på lager. Så helt negativt er det jo ikke.

Dodge Dart 2012 blir jo liksom den nye Neon. Håper den kommer hit :)

Nei, gutter, vi får holde stand til de ruster ut av hendene på oss.

Lenge leve Neon!

Endret av Trialmaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger fordi min livsituasjon har forandret seg veldig..

Og det gjør at jeg ikke lenger har mulighet til å beholde bilen desverre... :(

 

Så hvis dere vet om noen som vil ta vare på den er det bare å gi beskjed ;)

ikke noe er bedre enn å vite at noen kommer til å ta like godt eller bedre vare på den enn hva jeg har gjort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår