licorice84 Skrevet November 26, 2011 Rapporter Share Skrevet November 26, 2011 På tur hjem fra butikken i dag, kom det et lite popp, også lugget bilen. Jeg gikk umiddelbart av gassen. Var først sikker på at en trykkslange hadde hoppet av en plass, men etter å ha vært over alle slangene nå, så ser jeg at det ikke er tilfellet. Turboen lager en skikkelig ulelyd, nesten som en skrukompressor, men uten at det skjer noe. I tillegg "spytter" den litt innimellom, når den skal til å lade. Det eneste jeg ikke fikk gjort i dag, var å sjekke slark i turboen. Noen som har opplevd tilsvarende episode tidligere, som kan bekrefte/avkrefte teorien min om havarert turbo? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 26, 2011 Rapporter Share Skrevet November 26, 2011 Det kan vel også være sprekk i intercooler... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Det kan vel også være sprekk i intercooler... Det utelukker jeg pga lydene som oppstod... jeg er så å si sikker på at det er turboen som har tatt kvelden. Ulyder, rakling og spetakkel. Hvordan er kvaliteten på NBS sine turboer? De koster ca halvparten av original KKK, så jeg er litt skeptisk :P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg