Sorvik97 Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 (endret) Hei, for tiden er det min mors bil, men det er jeg som skal ta over den så jeg har begynt litt små fiks på den ;D Den er senket og fått noen stilige 18" :oohh Fremtidige planer: -Sote rutene -Nye lykter -Nytt eksosanlegg (?) -SRT 4 spoiler (?) -BRA stereoanlegg Endret Mai 1, 2012 av Sorvik97 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 Så tøff ut den :) Første gang jeg ser den type neon.. Men var denne senka??? Så lite til det.. :wonder: Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 haha.. ja denne er senka som F*** vet ikke om du har sett en neon med orginal høyde? latterlig høy xD bak er den 35mm Lite av ny typen neon i norge ja, tror det er bare rundt 22 av de i Norge.. har sett 4-5 som går i Tr. heim :) Å morsjan sin bil er tøff den, med 18" Det er noe du ikke ser hvær dag på en neon.. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik97 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 (endret) Så tøff ut den :) Første gang jeg ser den type neon.. Men var denne senka??? Så lite til det.. :wonder: Skal legge ut noen bedre bilder i morgen ; D fikk desverre ikke tatt nye bilder i dag pga høst stormen som er i Trondheim -.- Endret Mai 1, 2012 av Sorvik97 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hafnor Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 Steinfin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 26, 2011 Rapporter Share Skrevet November 26, 2011 kul bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 Takker, må vell si takk fra brosjan å :P Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 Hva tenker du/dere å gjøre med anlegg i bilen da? (jeg er litt over middels interrisert i bilstereo se ;) ) Mulighetene er jo mange med Neon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik97 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 (endret) Hva tenker du/dere å gjøre med anlegg i bilen da?(jeg er litt over middels interrisert i bilstereo se ;) ) Nye høytalere i framdører, kanskje diskanter, en 12" sub med forsterker. Endret Mai 1, 2012 av Sorvik97 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 (endret) Hva tenker du/dere å gjøre med anlegg i bilen da?(jeg er litt over middels interrisert i bilstereo se ;) ) Mulighetene er jo mange med Neon :) Har du noen tips? Blir kanskje "litt" kjedeli med bare Sub og forsterker? :P Er alt kjøpt inn ny spiller.. Endret November 27, 2011 av Sorvik94 La til mer tekst Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik97 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 bare kom med tips : ) tenkte på to 10" og en forsterker, og kanskje 2 diskanter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 Kommer annpå hvor langt strikken skal strekkes det ;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik97 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Kommer annpå hvor langt strikken skal strekkes det ;)hehe.. det skal max koste 5000/6000 til sammen ; D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Dere er jo hva dere vil ha som betyr noe ;) Skal dere ha god og ren lyd, så vil jeg vel kanskje anbefale og kjøpe en basser, en 3/5-kanaler og noen bedre høytalere til å ha i bilen :) skal dere ha en massiv bass så bør dere vel kanskje legge penga i en god monoblokk og 2 bra bassere :P men som jeg startet med så er det jo hva dere vil ha som betyr noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik97 Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 (endret) Byttet spiller nå :D Det er en Pioneer DEH-1300MP :) Sorry for dårlige bilder :klovn: [/img] [/img] Endret Mai 1, 2012 av Sorvik97 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg