Eikaas93 Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Hei. Tenkte jeg skulle bytte ut senkesettet mitt, da den ene demperen ble ødelagt. Hovedgrunnen, er at en senket audi a3 ikke er noe å kjøre med i Bergen, da man tar borti alt som er. En "ta borti no" før bunnpannen ryker til, så orker ikke mer. Tenke jeg skulle bytte til orginalt, som jeg fikk med da jeg kjøpte bilen. 1. Hvordan gjør man det? 2. Må jeg ha en tang eller noe, som kniper sammen fjæren? 3. Det er noen strips på fjærene, som sikkert tyder på, hvor den har stått før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrannMann16 Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 For og klemme sammen fjerene ville jeg har brukt en : http://nettbutikk.wuerth.no/wsp/wurth/frontend.cgi?template=product_list&chapterid=9§ionid=163081&articleid=163082&aspell=yes : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 verktøyet der var jo genialt. er vant med og bruke fra biltema jeg. hehe. jalla-jalla:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 De fjærklemmene til en 100-lapp fra Biltema funker også greit nok. Legg en bit sandpapir mellom klemme og fjær så sklir de ikke når du presser de sammen. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg