Cchris Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 litt info: Bil: VW Jetta Årsmodell: 1985 Karosseri: 4-dørs Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Antall dører: 4 Antall seter: 5 Soltak, Hengerfeste, 2 Hjulsett, Metallic, Motorvarmer 85mod,VW Jetta 1.6 CL. Mye påkostet. Nye bremsetromler bak,bensinfilter,olje,vannpumpe og termostat,satt inn GTI-midtkonsoll + mye annet. EU-godkjent September-03. 2 hjulsett(sommer og vinter). Rimelig i drift. Komfortabel og god å kjøre. Kom med bud! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Bilder? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Jetta'n Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Ingen som har lyst på Jetta?? Den kan jo bli kul hvis man putter på litt styling osv... Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 jeg har damn lyst på jetta men mangler ca 5 tusen,:( tror jeg..:P Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Sitat Originally posted by detuktioner jeg har damn lyst på jetta men mangler ca 5 tusen,:( tror jeg..:P Det var jo litt dumt da... Må får solgt bilen snart uansett. Du får ikke hosta opp noe da? Kan muligens bytte i noe også hvis det er av interesse.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 jeg skal se hva jeg kan få til.. ikke umulig..;) jeg sier ifra jeg.. over helga eller no'.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Den er grei.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 sorry kamerat, takker for tilbudet. blitt litt mye pengebruk i det siste og må derfor takke nei, beklager.. dette var et suverent tilbud... som jeg bare må takke og bukke for men også takke nei til , beklager, lykke til med salget.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Det er greit det veitu.. Du får si ifra hvis du veit om noen som trenger bil da :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Kunne tenkt meg den, men bor en smule langt unna :) Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Ja.. Du får ta deg en påsketur nedover da.. Så blir det bil på deg ;) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 det sakl jeg gjøre;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Solgt Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg