Gå til innhold

syns bilen min går dårlig

Ranger emnet


timaan

Anbefalte innlegg

hei, har en audi a4 b5 1.8tq 96mod. bilen er chipet i sommer med es-tuning chip, men syns bilen går dårlig til å¨skule være nesten 200hk lader 0.9bar når du trør på men syns ikke det skjer nå blir bare broming. har hadd bilen på vag com. ingen feilkoder. så nå lurer jeg på hva er det som gjør at biln bare lager trykk men ikke skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje godt og sei det utifra den beskrivelsen der,kan være så mangt.Har den gått så dårligt siden du chipet den?Hva er det som skjer når du kjører og belaster den,jukser og kutter eller berre henger den igjen på en måte?.Drar den bra på lave turtall for så dabbe av oppover registeret osv?

hei, har en audi a4 b5 1.8tq 96mod. bilen er chipet i sommer med es-tuning chip, men syns bilen går dårlig til å¨skule være nesten 200hk lader 0.9bar når du trør på men syns ikke det skjer nå blir bare broming. har hadd bilen på vag com. ingen feilkoder. så nå lurer jeg på hva er det som gjør at biln bare lager trykk men ikke skjer noe.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

sorry at jeg ikke har svart har bare ikke lagt merke til det.:P nei den er sånn at når jeg gir på i 3-4gire når jeg liger i en 60-70 så blir det mye turtal men kjenner ikke det draget. byttet n75 ventilen åsså sate jeg den fel vei på va ute å prøvde då fikk jeg 1.2bar så kutet den så skjønte noe var feil. men da drog den jævli bra på 0.5bar mye bedre en 0.9 så syns det er så rart endå den er ny no. er forvira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår