Positiv Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 (endret) . Endret Mars 19, 2012 av Positiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hei, smurte du opp alle bevegelige deler før du monterte det? er jo ikke godt å si da, men når du ha så fin bil så ville jeg tatt opp "dach`en" og gått igjennom alt jeg da, selv om det er en dritt jobb... hvis ikke blir no greie på det så har jeg en del varmeapparat liggende...:) ruudbj@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Nå har disse bilene stortsett 3 forskjellige varmeapparat, 2 som er vanlige(2 soners tempmatic med eller uten AC) eller autoklima som nesten ingen har peiling på. Hva har du er mitt første spørsmål? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 2 soners "tempmatic" m/ ac Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Dette systemet er litt sånn semi-manuelt. Hvor det blåser styrer man med wirer, altså mekanisk Ved vifte på 0 skal luftinntaket lukkes, noen har wire til det, andre vakuum, tror AC bruker vakuum, mens de uten har litt begge deler. Resirk er vel el/vakuumstyrt, avdugging vet jeg ikke, og EC er rett og slett manuell utkobling av kompressor. Med forbehold om at jeg absolutt ikke er allvitende om disse bilene, og at det kan være både feil i det overnevnte, og variasjoner. Ut fra det du har skrivd, skjønner jeg pent lite av problemet. Åpning og lukking av hvilke spjeld. Mulig det kan være spjeldet ved friskluftinntaket som ikke åpner, så bilen ikke har noe luft å suge inn? Blåser den bedre om du setter den på resirk? Dette er med forbehold om at det er tempmatic som han over meg påstår. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoholt Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Kan ikke serlig om mercedes, men har du sjekket at alt er i orden med kompressoren, tenker på det du hadde med sur lukt, og defekt a/c. Hører jo kjapt om den kjører som den skal ved å slå av og på a/c. Tenker også på væskenivået i den. Er sikkert ikke noe galt med den, men jeg nevner nå bare i tilfellet ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 (endret) . Endret Mars 19, 2012 av Positiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg