vanyshan Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Hei, jeg har en Audi A4 som lager knirkelyder - aller, aller mest når jeg svinger til høyre. Er det drivleddet på venstre eller høyre som er gåen da? Det laget helt lik lyd før, og da skiftet jeg ytre drivledd på venstre side. Og etter en "kollisjon" i fjor, skiftet Møller bil bærearm, indre- og ytredrivledd på høyre side. Så egentlig er det kun indre drivledd på venstre side som er gammel. Kan det være det, mon tro? Vany Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Einarsen Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Letteste er vel å bare legge seg under bilen og se på mansjetten om den er slitt/opprevet,da vil du se hvilket som er ødelagt :) Siter If assholes could fly this place would be and airport!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 En knirkelyd høres mest ut som et ledd i forstillingen.. Mens en kakklelyd så er det drivleddet, høres ut som noen står med en slegge og slår på forstillingen :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoholt Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Vet ikke helt om knirkelyd, men som slippern sier, så er kakkelyd garantert ytre drivledd. Kan være styrestag eller et vanlig stag for alt jeg vet :P Men det aller letteste er å jekke opp bilen og se om mansjetten er borte, eller reve opp, som Einarsen sier. Hvis ikke, så er det bare å ta godt i stagene/styrestaget og dra det alle veier med hendene for å se om noe er løst, evt slå på det med hånden for å høre om noe gir etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg