Gå til innhold

Verdireduksjon grunnet lakkskadet panser - Corsa 96-mod

Ranger emnet


sagan

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe søstra min sin Corsa, en 96-mod som har gått 100 000 med automatgir og 1.3l.

 

Problemet er at panseret er ganske stygt, da lakken har falt av grunnet flere klistremerker som har vært pålimt.

 

Hun vil ha 25000,- for bilen. Er det fair? Det skal sies at den har skinnseter og imitert tre, om det har noe å si. Samt nye vinterdekk.

Endret av sagan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes fryktelig dyrt ut for en 1996 corsa. De jeg kan finne på finn.no starter på 6000, virker som snittet ligger rundt 15000. Jeg ser noen ligger ute til nærmere den prisen du oppgir, men det er en urealistisk pris i mine øyne. De blir nok liggende ute lenge.

 

Dette er gamle biler, spesielt bra er de heller ikke. Helt greie, ikke noe mer.

 

Til sammenligning kan jeg nevne den 94-modell corsaen jeg hadde for 4 år siden. Den ga jeg 9000 for med en liten kollisjonsskade, snittet da lå rundt 20000 på disse bilene. Den hadde også lav km.stand, men var fortsatt dårlig. Skulle jeg kjøpt corsa igjen, måtte den vært veldig billig...

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell no! Den prisen er absolutt ikke reell, ikke engang om panseret hadde vært strøkent, haha! Gå gjennom finn.no og AutoDB og sammenlign med de som ligger der. Finn en snittpris på de som er nogenlunde lik, trekk fra ca 10% og trekk fra kostnader for å utbedre feil og mangler. Da har du nok en grei formening om hva den er verdt : )

94 Corsa 1.6 16v WorldCup

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

94 Corsa 1.6 16v - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår