Gå til innhold

Førstegångsprosjekt Golf 3!

Ranger emnet


volvo kjørar

Anbefalte innlegg

ok takker for svar:)

 

er jo ikkje sikkert det blir nåke av heila greia, men det hadde vert løye å prøvd. eg får sjå når den til kjem om eg gidd å bytte motor og om eg har penger :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

maskerte mesteparten idag:D

3-12.jpg

3-121.jpg

 

tectyerte framskjermane:) hadde blits på så det glinser godt opp :P:

3-122.jpg

3-123.jpg

 

er noko til å maskere, som under kanal, hjul, fangarane. dette blir nåkk gjordt i morgon:)

 

trur og eg skal gå over med 500p papir 1 gong til for å vara sikker:D

 

skal lakke eit tynnt lag over baklysa med samme farge som bilen, tenkte eg. trur dette kan bli tøft, viss ikkje så har eg da fleire baklykter :)

 

får muligens tak i fyller i mårå:D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje så møkje jort på så mange timar:P

 

har sparkla å pusst på bakasjeluka og døra sikkert nermare 10 gonger nå. nå gidd eg ikkje meir, de får heller vise ein liten bulk. pusste ned med 500p idag og, for å vara sikker. eg regner og med at det kjem til lå vara andre bulkar og som vil visast etter lakkering. de er litt dumt, MEN, er da bare ein golf :P blir iallfall ikkje verre e den var før!

 

imårå håper eg på at eg sprayer på füller. skal vaske litt først, og litt småplukk, så eg vil sikkert trenge tida:D

 

bilder::lol::afro:uhhmmwhat?::yodude::)

 

bilen, det vil sikkert og visa ein bulk på framskjermen der :P hehe:

4-1.jpg

 

høgre dør, over vinkelen vil det vise ein bulk. liten eller stor veit ikkje eg, for eg veit ikkje kor grove bulkene kan bli for å vara godt synlege.:

4-12.jpg

 

bakkluka, sparla før eg gjekk him så fekk ikkje pussa detta. blir heilt sikkert ikkje 100% her heller, men det er sikkert godt nokk :P:;)

4-11.jpg

Endret av volvo kjørar

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut! :D

hvilken farge er det på fyller'n du skal legge på bilen? på lakkerings verkstedet der jeg jobber så bruker vi en fyller som er svart! og da er det veldig lett å se ujevnheter :) bare et tips !

- golf 3 1,8l lav bruksbil!

- golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil!

- golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart!

X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES!

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer, eg veit ikkje kva farge det er, men han nevte på at ein såg bulker med den på ;) takker for svar :D

 

du som har lakka bilen din, sjøl?:)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, veldig greit å ta siste finish etter fyller, så kan man få retta opp i ujevnheter som man ikke ser :) er kjipt med ferdig lakka bil som man kan se småbulker og ujevnheter i :(

 

har lakka selv med goooood hjelp fra en gammel erfaren lakkerer :)

- golf 3 1,8l lav bruksbil!

- golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil!

- golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart!

X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES!

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer!

 

såg nokon ujevnheter men får besøk av ein lakker i morgon eg også, så får eg sjå kva han seier :D det er godt nokk for meg for å sei det sånn.

 

"dagens" kjem snart

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først så pusste eg ned emblemet på bakruta som eg ikkje fekk gjordt i går:partyon:

så vaska eg bilen:partyon:

så va de hotel cæsar på tv'n :P :P hehe:partyon:

så sprøyta eg på füller.:partyon:

 

bulken på døra såg eg ikkje så godt som eg trudde eg skulle gjere. (mulig eg ikkje hadde rette vinkelen til å sjå bulken i?):hmmmmmmmmm:

var ein liten bulk bak til høgre på panseret som eg ikkje visste om:hmmmmmmmmm:

der eg hadde sparklet på emblemet på bakluka viste deg og eit skille. :hmmmmmmmmm:

det er godt nokk for meg men skal da høre kva lakkern seier :D :partyon:

 

bilder:

 

utanfor teltet::partyon:

5-11.jpg

 

inni teltet-heile bilen::partyon:

5-15.jpg

5-14.jpg

 

ein sinnsjuk renning på bakdøra da eg bare skulle sprøyte ut resten i sprøyta:P:hmmmmmmmmm:

den var fin heilt til eg gjorde det:P men skal da pussest alikevell. :) :

5-13.jpg

 

panseret- liten bulk som eg såg bak til høgre (om du sitt inni bilen).:hmmmmmmmmm:

5-12.jpg

 

lakk boksen lak ut pakningen mellom sprøyta og beholderen, drupplet litt..... ::hmmmmmmmmm:

5-16.jpg

 

her på taket også::hmmmmmmmmm:

5-1.jpg

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje jort nåke idag.

 

fekk besøk av lakkern på knapphus :) fekk framvisning av korleis eg skulle pusse ner füllern!

skulle ha på eit svart sminke pulver. så skal du pusse heilt til alt svarte var vekke.

synest det var ein smart løysning:)

 

blir ikkje lakkering av bil i helga, han manglet ein miks for å lage så mange liter som eg skulle ha. så da blir det muligens på mandag.

 

men eg fikk 1 liter, som eg kan lakke fangerane og speila:D

pusse det ned med 500, så vaske med ein spesiell tynner, og så spraye på med plastgrunning, og så lakk :D

håper eg får gjord dette imårå , viss ikkje så blir det på søndag sansynlegvis :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens kjemer når eg finn kameraet igjen, kedelig å skrive at eg har lakkert fangeraen og div, uten bilder:P

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdagen besto av pussing, vasking med ein spesiell tynner (er jo plast), plast grunning, og füller:)

tok fuller på fordi fangarane eg som "gåsehud", og det blir nåkkså slett med füller.

 

Søndagen beesto av pussing av füller, vasking, lakkering, og klarlakk:D

 

blei ganske fornøyd, var ein renning i det eine "luftinntaket, trur dette var etter fulleren, fordi, eg såg renninga med ein gang lakken var sprøyta over. og eg vil tru, om det hadde vert renning etter lakken så hadde de begynt å renne etter ein stund:):P

denne vil jo ikkje vise da den er oppe i luftinntaket så det er bra:)

sjølvsagt eindel støv, men ein ser ikkje dette så godt på ein normal avstand.

trykkluftslangen kom borti takvinga når eg lakka :S viser ikkje så godt, men er dumt ser skjete ut:(

kom og litt borti frontangaren med kjeladressen.... ser litt skjete ut!

håper eg var heldig med maskeringa:D

 

 

bilder:

speila

8-1.jpg

8-16.jpg

 

takvinga

8-14.jpg

8-15.jpg

 

frontfangaren

8-13.jpg

renninga. ikkje det som er midt på "søyla, men den som er inni vinkelen der.

8-11.jpg

 

bakfangaren

8-12-1.jpg

 

nå må er jo pusse ned füllern på bilen, MEN borrelåsen på pussemaskinen er så ekstremt dårlig at sandpapire fyker av når eg pusser. så eg burde fått tak i ein ny:P så det vil nåkk ta litt lengre tid enn kva som er tengt med å pusse ned füllern. det må da alltid vara noko:P

Endret av volvo kjørar
skrivefeil og div

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dattan e så hekkans treige. an klikke berre eg ser på an, legge de inn i mårå ;)

begynte me reg reim på motor idag

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kula med striper i, som er rett over slipeplata, den går rundt. når er pusste på panseret fremme så glapp slipeplata under og denne kula smalt i pansaret :( det kom ein unødvendig stor bulk og eg måtte til med å sparkle igjen...

 

bilde av kula på maskinen.

9-1.jpg

 

panseret sparklet...

9-11.jpg

 

var iskaldt i vekstaden så sparkelet tørket seint, så eg begynte me nåke kjekt, registerreima på motoren:D

 

motoren før eg begynte

9-12.jpg

 

dekselet av.

9-13.jpg

 

var 1 12kant innv skrue som blei rurndet på reimhjulet. slo innpå ein litt større torx

9-14.jpg

 

reimhjul av:

9-15.jpg

 

her er strammehjulet og ledehjul???? (kjem kje på navnet) byttet.

9-16.jpg

 

fekk på reima eit pår å 3 ganger men var alltid eit tannhjul som stod feil.

eg fant ikkje noko merke på kammen og veiva så eg lagde med eit slik at eg har noko å gå etter! :) når eg tok av reg reima så stod sannsynlegvis kammen oppa ventilløftaren, så kammen vridde seg. blir ekstra vanskeleg da eg må holde kammen rett og få på reima samtidig. :P eit lite tips: om motoren står og går og du stopper den, så skrur du av reima der motoren stoppet, ikkje begynn å vri for da skjer dette! :)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår