ColdBreeze Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Hei. De orginale lysene mine er ikke brukbare, lyser alt for kort og svakt. Har tenkt på xenon, hvordan er det med xenon til de orginale lyktehusene til en golf 3? Noen som har montert det i sin golf? Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 http://www.bilforumet.no/artikkeldiskusjon/diskuter-artikler/163412-ettermontering-xenonlys.html Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ColdBreeze Skrevet November 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Er det noen som kan si meg forskjellen på alle typene H1/H2/H3 osv.. hva betyr disse? Hvis man kjøper lyktehus som er godkjent for xenon blir det ikke noe problem med blending av andre biler. Men hvilke pærer skal man velge osv. Kunne tenke meg litt basic info her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg