HemiCuda Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 kjøpe Golf Country? <.< >.> :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Jeg vil ha en country,, så om noen vet om en til vettug pris.. tell me Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Jeg vil ha en country,, så om noen vet om en til vettug pris.. tell me Jeg vet om en som står til salgs på gjøvik.. I en bruktbilforetning bak kinoen der.. Husker ikke helt prisen, men kan sjekke saken :D Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Sitter å ser igjennom litt bilder nå! :) Og poster noen til dere! Golfen slik den var.. dagen før jeg kræsjet!! Etter at jeg fikk sleng på bakhjula.. Klarte å rette opp.. Fikk kontra.. Traff en fortauskant.. Hoppa og spratt.. Til jeg traff en fjellvegg... Denne: Blei bilen ganske kraftig skadet :( Folk kom, og politiet kom.. :( Bilen blei kjørt til biltilsynet for sjekk Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 huff,for en skjebne da gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 den var fin den bilen der da jonte! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by OleVik den var fin den bilen der da jonte! Savner den jeg. Den gikk godt! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 flaut! alle de folka som kommer og ser...håper ikke det samme skjer meg! synd at det skulle gå sånn jonte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by vwgolf2 flaut! alle de folka som kommer og ser...håper ikke det samme skjer meg! synd at det skulle gå sånn jonte! Alle folka er kompiser og bekjente av meg. Så det er ikke så farlig :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Jonte Alle folka er kompiser og bekjente av meg. Så det er ikke så farlig :) Det gjør det jo bare enda flauere, drite seg sånn ut foran kompiser.... Hvorfor er skiltene av? Ble den avskilta på stedet av onkel?? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by G60Turbo Det gjør det jo bare enda flauere, drite seg sånn ut foran kompiser.... Hvorfor er skiltene av? Ble den avskilta på stedet av onkel?? Man kan drite seg ut forran kompiser.. Mener nå jeg. Hakke noe problem med det. Selvsagt får jeg høre det, men det er bare "arti". Sånn er livet. Jeg tok av skiltene selv. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by vwgolf2 flaut! alle de folka som kommer og ser...håper ikke det samme skjer meg! synd at det skulle gå sånn jonte! skjedde noe liknende med meg: jeg kjørte volvo 360 med 130 hk på smale grusveger oppe i gausdal :D . holdt ca 80-100 hele tiden.. dømt til å gå til helvete.. kontra i 100 og rett i en mur..... bilder hvis ønskelig;) bilen var en kamerat sin Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 bilder: flere: bil Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 bilder? Se på datoen på siste innlegg fra Jonte;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg