Escape Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Minien er gradvis blitt "rar" på styringa. Den er tung på rattet når jeg påbegynner en sving. Når jeg kjører rett frem virker det som om det er slark i styringa. Man får ikke småjustert kjøreretning uten å svinge en del på rattet. Kanskje servopumpa, servoolje, mellomaksel, hjullager ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Ikke så lett å si uten og gå over alle kuler, ledd, lager, akslinger osv. Hadde en inne på jobb for en stund siden som ikke hadde servo. Er elektrisk servo på disse og det sitter ei pumpe ved siden av tannstanga som hadde tatt kvelden. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escape Skrevet November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Kona var innom Stenshagen bil i dag, og de mente det var et kuleledd som var slitt. Servoen går så det er det ikke. Men, man skal aldri sende kona på slike verkstedsbesøk. Kisen sa rett ut at "vi begynner med å skifte den så ser vi det an" Jeg skal ringe han i morgen å spørre om han setter tilbake den gamle hvis det ikke er den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Den er en dårlig metode, det burde nå et merkeverksted av alle ting vite. Du går over forstillinga før du skifter noe som kan koster borti 5 tusen med arbeid. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escape Skrevet November 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Kisen hadde rett. Det var "kuleleddet" på rattstammen. Kikket på den slitte delen, og den beveget seg fint den ene veien, men den andre var det som om den måtte forbi et hakk el. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg