Xander88 Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Hei, er det noen som kan svare meg på om jeg MÅ av meg caliper å bremseskive for å få ut drivaksel? ene bolten på caliperen er vridd helt rund så lurer på om jeg klarer å få plokka av alt å satt navet med caliper å skive i skrustikka å få ordna det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Må ikke ha av bremsene.. Skru av bærekula under, de tre 13mm skruene på brua. så drar du bare i hele fjørbenet mens du dytter ut aksel.. Må kanskje ha av endeleddet også, det husker jeg ikke helt :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Nei, ikke løsne bærekula fra traversen da innfestningen her er justerbar. Ender bare opp med feil spissing etterpå med de kjedelige følgene det har (forstillingskontroll eller skjevslitte dekk). Løsne nedre bærekule fra fjærbeinet heller. Trenger ikke av med hverken bremsecalipper eller skive. Mer HER. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander88 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Så bare løsne bærekule fra navet, løsne demper fra nav å løsne endeledd så bare dra av navet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg