sinder Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 eg er intrisert i en startmotor til VW Polo 1995 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinder Skrevet November 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 evt hvor kan eg få tak på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Møller, Mekonomen, Bilxtra?, Hellanor, Biltema osv... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Hvordan motor har du? Eller hva er regnr på bilen din? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinder Skrevet November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 passer en start motor ifra Regnr ST 49303 (1.6) på min bil Reg Nr VE 95659 (1.3) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Vil tro den passer så lenge begge har manuelt gir. Var et skille i 1995, en starter første halvdel på året, en annen etterpå. Byttestarter koster 2700-2800 på Mekonomen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinder Skrevet November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Eg har ett verksted som har en Starter ifra en Polo som var 1.6, da kom di og henter bilen min med henger og setter inn en starter for en rimelig pris. men må vite om den passer, Han i verkstedet var så opptatt så kan ikke få svar ifra han før senere / imorgen om den passer. Så er du sikker på om den passer i min Polo? Min polo kostet ikke mer en 2500 kr heller så er ikke så intresert i og bruke 3000 på en ny starter. Min bil er manuel, og den andre poloen tror eg er også manuel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg