Einar Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Har fått fingrene i en tilnærmet rustfri `84 Ford Granada, levd hele sitt liv i Finnmark. Ulempen er at Statens Vegvesen er veldig glade i Salt her, og jeg vil både bruke bilen, og ta vare på den. Jeg vil da ta meg råd til å få antirustbehandlet den skikkelig. Hvem Mellom Kr.sand og Oslo(Bor i Telemark) er flinke til dette, hvilken pris, og ikke minst hvilket middel anbefales. Dette er jo en 27 år gammel bil som må taes vare på, så er vel ikke alle som er like flinke på eldre biler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Funderud antirust i østfold skal være veldig bra, http://www.funderud.no Oljebehandling, bedre for eldre biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg