imloud2 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 sandblåse, sier det bare :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Kappe av det meste og sandblåse der det ikke er mulig å kutte ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 har prøvd å få til noe inni der med bensinlokket, men det var jammen ikke lett for en som ikke sveiser mye :P hah... det ser rimelig harry ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Begynte å sveise på litt i dag. Kommer sikkert til å ta litt tid før jeg er ferdig.. By lervik90 at 2012-03-25 By lervik90 at 2012-03-25 By lervik90 at 2012-03-25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissJF Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 ser greit ut dette her :D , skal ta rust på min opel snart jeg også og jeg er ikke akkuratt proff i sveis jeg heller så det blir spennende og se hvordan det blir på meg da :P , men du ser ut til og klare det helt fint ;) Siter VW Passat 2.0 TDI Variant 06Volvo v40 1.8 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 prøver ihvertfall :) Feiler jeg, så prøver jeg igjen. Ser kanskje ikke så bra ut, men det skal jo ikke vise etterpå uansett :P Håper i det minste at det holder sammen etterpå, hvis ikke blir det surt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 har fått sveist på en del metall i det siste..Tanklokket ble sveist på i dag. Gjenstår en del finarbeid med det. Jeg kommer med en bildeoppdatering når jeg er ferdig med baken. Ting tar bare litt tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Har det skjedd noe her siste mnd? Så du hadde montert bensintanken igen så du har kansje sveist ferdig bakpå der? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Har ikke skjedd så veldig mye. Bakplata er enda ikke sveist på, men tenkte kanskje å begynne på det i dag :) Jeg vil ha bilen kjørbar før juli-august ihvertfall :) Hvordan går det med din G60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Min går og går den, har vel skrudd 60-70 timer siden sist bare for å holde den gående xD Har det blitt noe ny garasje på deg? eller er det samme gamle? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 hehe, sånn er det :) Nei, jeg holder på i foreldrene mine sin garasje nå. Den jeg hadde tenkt å leie på mariero var så fesen. Sykt fuktig, så da ble det uaktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Blir det noe gjort her? savner oppdateringer... Deadlinen din på kjørbar bil i Juli-August begynner å nerme seg?:P Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 ja, nå er den kjørbar ihverfall :) Skal ha den på eu-kontroll så snart jeg får tid.. Men jeg skulle gjerne hatt en ny av denne tingen her: http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p15867_Hosenrohr-mit-Flexstueck-1-8-G60.html Noen som vet hvor jeg kan få tak i den i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Vacn forumet er min plass for å skaffe slikt:) Lekker din gamle? nytter ikke å bare sveise? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Det er i den bøyelige overgangen det lekker.. Tviler på det er så lett å sveise der? Koster det å bli medlem på vacn forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg