lervik90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Hvis du studerer bilde på jula sine nettsider http://www.jula.no/tilkoblingsventil-til-gassflasker-210029 så ser du hva som ikke helt stemmer.. Der du skal koble til slangen på ventilen er det ingenting å stappe slangen utpå slik at jeg kan bruke slangeklemme å få slangen skikkelig tett.. Si ifra om du skjønner/vet hvordan den fungerer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Er ikke det gjenger så du kan skru i en nippel på andre siden der? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 nei det e bare flatt bak der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Herregud.... hva er på undersiden av herligheten da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Så bilde på forrige siden, den gjennomsiktige slangen er vel ment slik at du bare trykker den inn i den ''oransje dingsen'' så sitter den og holder tett? Ligner veldig på koblingene vi bruker på skolen når vi holder på med pneumatikk. :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 undersiden er tilkoblingen til gassflasken. Ja jeg tror det er det som er meningen, men selv synes jeg det virket riktig så løst.. og hvorfor er det med slangeklemmer da? og den svarte slangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Du finner fort ut om det lekker. Har du ingen målere som viser BAR og liter pr time? greit å vite slikt. Passer den inn på gassflasken din? Hva slangeklemmene og den svarte slangen er til er det sikkert bare de som har laget det som vet. :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Ventilen er laget for den flasken jeg kjøpte. Men jeg har ingen måler.. Det pleier vel å stå på ventilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Njaa, tenkte mer på en måler Greit å vite hvor mye gass du forbruker og hvor mye som er igjen på flasken. Den på bildet viser bare liter i timen. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Se vekk fra den ventilen, bare tenk på måleren :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 ja, jeg har ingen slik måler noe sted :P Jeg tenkte å kjøpe en annen ventil, men de andre var bare til 5l flasker, så tilkoblingen var for stor for 1l flasken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 og på de ventilene var det målere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 åja! du har bare en 1 litersflaske jaa! Det holder ikke lenge, med tanke på at det går fort 7 liter i timen... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 ja, men det holde for meg nå for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Jepp :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg