Junior High Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg, for jeg har et prosjekt på skolen om VW sin historie fra bunn og grunn. Da måtte jeg få med meg noe om hitler og en eller annen porsche frikkkkk;).... Noen som har en nettside til historien??? Håper det er noen som kan hjelpe meg.. PS. Dere porsche fanatikere jeg mener ikke noe stygt altså.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Du får lete litt selv :cool: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg skrev et stort prosjekt om historien bak volkswagen,utviklingen av bobla og opp til den nyeste golfen i fjor.Fant allt ved hjelp av http://www.google.com. Fikk 6- på det... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Golfy: Jeg skrev et stort prosjekt om historien bak volkswagen,utviklingen av bobla og opp til den nyeste golfen i fjor.Fant allt ved hjelp av http://www.google.com. Fikk 6- på det Nice Da kan du jo sende det til meg;) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hva skal du ha om i engelsk prosjekt?? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Ha ha.Jeg kan gjerne sende det til deg,men da ligger det ved en regning på et par tusenlapper...;) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hahaha.. Du jan jo bare sende det pr.mail... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Junior High Hva skal du ha om i engelsk prosjekt?? har absolutt ingen aning :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Du skal ikke ha om BMW da??? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Junior High Du skal ikke ha om BMW da??? Nei, Jan Luis var ikke så begeistret for det. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Junior High Jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg, for jeg har et prosjekt på skolen om VW sin historie fra bunn og grunn. Da måtte jeg få med meg noe om hitler og en eller annen porsche frikkkkk;).... Noen som har en nettside til historien??? Håper det er noen som kan hjelpe meg.. PS. Dere porsche fanatikere jeg mener ikke noe stygt altså.. Copy-paste-generasjonen altså, huff og huff! Da jeg var ung... Neida! Du får lete etter info selv, men ettersom jeg husker fikk designeren Ferdinand Porsche i oppgave av Hitler (som da satt med øverste makt i landet) å tegne en bil til folket i Tyskland som skulle koste under så så mye riksmark (99 eller 999, husker ikke helt...) og da tegnet han den første bobla... :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Ok.. Tusen takk Terminator, da har jo jeg noenlunde peiling på som skjedde da, da er det bar å søke i vei... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Her var det visst mange hjelpsomme!!! Prøv denne linken og lykke til. http://automuseum.volkswagen.de/ Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg