Z10an Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Hola. mangler instruksjonsboken i bilen. skal til med oljeskift. noen som kjenner til kapasiteten på 2000 mod automatkassene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Gjorde dette på min 96' mod. Husker ikke heelt, men synes jeg hører 2.8 langt inni her.. Jeg kjøpte hvertfall 4 liter på toyota, men hadde litt over en liter for mye. Men jeg tappa bare fra pluggen, og skifta ikke filter. Så olje i converter blir liggende. Men det er bare å peile med pinnen mens du fyller på :) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olympia P1 Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 Det står 2,4L i instruksjonsboka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg