Sunny Johansen Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 har en 2.0L 16v astra som brått stopper for meg på tomgang uansett tempratur på motoren, den starter igjen med engang, så ryker det mye eksos når jeg starter motoren igjen har blitt bytta motor en gang i tiden fra 1.8L 16v. takk for svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Er nok tomgangsregulatoren som trenger en rens. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunny Johansen Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Lurer litt på hvor den farbannade termostaten sitter. går varm for meg nesten med en gang -.-. samme motor som står øverst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Gåen toppakning .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Det kan være defekt vannpumpe for eksempel. Er veldig viktig og følge registerintervallene på opel da også reimene her er kjente for å ryke. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunny Johansen Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 må få bytta toppdekselpakningen. rekti, det var det å få fisket opp litt historikk på bilen, for jeg veit ikke når reimer er bytta sist, men er vel egentlig bare å se hvor glatt slipte døm er, takk for at du sa ifra :), setter stor pris på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunny Johansen Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 motor kode til den maskinen som står på toppen, noen som kan det sånn fort å gæli? og er det no problem å ta toppen i fra en vectra å sette på maskinen min? Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg