Audia90 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 på den andre toppen er nr 053 103 373 passer det om hverandre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 053 103 373 er brukt på 1.8E, 1.9E og 2.0E, altså er det en "nøkkelhulltopp". Du kan ikke bruke denne da innsuget ditt ikke passer over. Sorry. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia90 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 faan! men er det stor sjangs for at toppen har slått seg, så det ikke blir tett om vi skrur den på igjen uten å høvle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Sli er innsugsportene på din topp vil jeg tro. Nøkkelhulltopp Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Ingen banning må jeg be, hihi ;) Om din topp er så ille at kjølevannet renner ut så ville jeg ikke kostet en krone på den, langt mindre planing. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia90 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 hehe :p jamen.. jeg har iallefall ikke råd til ny bil ;o så noe må jeg da gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia90 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 ser du det lekker ut der det er grønt? tror du ikke det kan fikses altså? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Er det bare vannflensen som lekker? Altså den plastsaken med en slange tilkoplet? I såfall endrer det saken en hel del - til din fordel :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia90 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Tror ikke det nei.. det er der, mellom topp å blokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Faen, og det er du sikker på? Sikker på at det ikke kommer fra vannflensen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia90 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 ikke 100% sikker kanskje.. men sånn det så ut for meg så kommer det rett ut mellom der.. kan jo dobbelsjekke i morgen, men jeg tror ikke det :s men du tror ikke det blir bedre å skifte? pakning og alt sånn er alt bestilt å betalt serru :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Jeg ville normalt aldri ha skiftet en toppakning som lekker uten å plane toppen først. Men du kan selvsagt være heldig og det kan bli tett. Det er en vannkanal rett innenfor der du mener det lekker. Om motoren i all tid har blitt kjørt med blå frostvæske (gjerne blandet ut med springvann) og ikke blitt byttet slik den skal, så kan vannkanalene ha blitt tært mye bort. Bildet under er av bunndelen og to vannkanaler er avmerket. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia90 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 om den er tært noe bort da, så mener du at det ikke hjelper å skifte pakkning? og om denne er tært bort, så er det ikke noe å gjøre med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Toppen må tas av for å vurdere om kun ny toppakning kan hjelpe. Om skjevheter så må toppen planes, og om det er tært mye bort av vannkanalene i toppen så må du seg deg om etter en ny topp. DENNE er komplett og passer rett på din motor ,men den ser forferdelig ut. Må demonteres totalt og rengjøres grundig. Er ikke en hogger nær deg da? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia90 Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 ja riktig.. men da får jeg demontere motorn min å se.. krysser fingrene for at det ikke er vannkanalene!! Tusen mange hjertelig takk for hjelpa så langt i allefall!! :D kan godt hende jeg lurer på mer framover.. så følg med ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg