Ramse17 Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hei. Her forleden dag fikk jeg en kamerat av meg til å montere et nytt bilstereo. Det viste seg at både lys i dashbord og kjørelysene bak konket ut. Etter en rask kikk på sikringene fant jeg ut at den ene sikringen hvor det stod "radio" på, var gåen.. Jeg byttet denne og fikk deretter lys i dashbordet (speedometer, turteller, osv). Ingen av de andre sikringene var defekte. Men kjørelysene bak fungerer ikke. Jeg har også sjekket begge pærene på kjørelysene, begge var i god stand. Noen som vet hva problemet er her, og hva som kan gjøres? Takk Nissan Almera 1997 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Korleis har du sjekket sikringen til baklysa? Har du bytta for å sjekke om det er defekt? Visuell sjekk er ikkje bra nok Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramse17 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg sjekket alle sikringene som finnes i bilen. Dessuten vet jeg ikke hvilken sikring som hører til baklysene. Står ingenting om det i instruksjonsboka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Det står ingenting på lokket til sikringsboksen? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramse17 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Det står ulike ting der, men ingen "baklys", "kjørelys" eller lignende. Var en sikring der det stod "hovedlys" men denne sjekket jeg, og den var ikke defekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Hvis du går utifra at sikringen ikke er gåen, begynn å mål om det kommer strøm bak da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg