tikka Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 jeg har hatt en golf ståendes en stund. og har demontert bremserør og slanger bak før jeg satte den vekk. men nå som jeg skal skru herligheten sammen igjenn så. husker jeg ikke hvordan det var, jeg mener og huske at det går et rør fra motor til en T-kobling bak. og inn på bkr og til hvert av hjulene. siden det er 4 hull i bkr. men får ikke dette heller helt til og stemme. med tanke på hvordan de gamle rørene er bøyd noen som har et bilde eller kan vise meg et bilde på hvordan det skal se ut. golf 2 gti 16v pl motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Det kommer to rør fra hovedsylinderen inn på bkr. Derfra ett rør til hvert hjul. Nederste bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 om han har abs bremser, så går det kun 1 rør bakover til et T stykke som deler seg ut til lastventilen bak :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg