HTnjee Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg har en Audi A6 2.8quattro 1999mod. Driver og skal bytte ut orginal-spilleren og skulle hatt en adapter til alpine-spilleren jeg skal kjøpe, slik at jeg slipper å bytte ut ledningene. Her er spilleren jeg skal kjøpe: http://www.eikeraudio.no/produkter/detaljer/alpine-cde-126bt/274/33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Velkommen til forumet! birthday Da trenger du noen sidestykker til dashbordet, en strømforsyning til antenneforsterkeren og en overgang for å igangsette originalforsterkeren til bakhøyttalerne og originalsub. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HTnjee Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Takk for det :) Men det dekker ikke alle ledningene i org.spilleren? grunnen til ny spiller er pga kjøp av ny sub, så blir ikke å bruke org. sub Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Det sitter ISO-kontakter i dashbordet allerede; så etter at du har kryssbyttet Rød og Gul ledning på ledningene fra Alpine-spilleren, så vil din nye spiller fungere optimalt. ISO-kontakten for høyttalerne går rett inn i Alpine'en så du får lyd foran ihvertfall, så den svarte "miniISO-klossen" fra bilen (som altså skulle vært inn i den røde klossen på interface-bildet over for å få lyd bak/sub) kan dyttes tilbake i dashen og glemmes. Om du også har en rød 10-pols ISO-kloss i originalspilleren så kan også den tas ut og glemmes, med mindre du har en originalmontert telefon som skal brukes... Forøvrig et svakt argument at du bytter spiller for å koble til en sub, alle originalspillere til Audi har hatt 4volts linjeutganger siden åttitallet omtrent for tilkobling av originale eller ettermonterte forsterkere... men Alpine-spilleren er jo endel bedre enn originalspillerne på endel områder uansett da. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HTnjee Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Takk for hjelpen :) Har ikke linjeutganger bak der jeg? Har hvertfall ikke sett de 2utgangene jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Du har to par faktisk, men det må brukes en overgang for å hente dem frem... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim0n Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 LÅNER TRÅDEN.. Har en Audi A6 C5 1998 modell med Audi Concert BOSE anlegg, er kassettspiller foran og CD-veksler bak. Skal montere en vanlig Pioneer CD-spiller og vil gjerne at alle høyttalere skal fungere. (CD-veksleren trenger jeg ikke.) I tillegg er det veldig dårlig radiomottak i bilen, vet ikke hvorfor. Mest bare susing og scanning når radioen er på. Hva trenger jeg? Holder det med de tre tingene i andre post? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgiiand Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Hiver meg på her jeg å ^^ Samme bil som Tim0n. med samme anlegg. Skal også bytte spiller, men skal motnere anlegg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg