MBN92 Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 En kompis har en Calibra c20let som ikke starter hele tiden. Når man vrir om tenningen så fungerer alt, men når man vrir om til siste hakket og skal starte motoren så kutter alt av strøm. Og vrir jeg tilbake igjen og skal prøve på nytt så er alt dødt og det er ingenting strøm å hente. Skal jeg få start på bilen må jeg trille/vente en gooood stund før jeg skal ha sjans for å få start igjen. Hva kan dette være? Tenningslås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Lenge siden du har byttet batteri? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Tenningsbryter? Mål om det er stryestrøm på starteren når nøkkelen er i det siste hakket. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopel Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 ja muli det er bryteren bak tenningslåsen :) mest sansynelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg