king_creol Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 har kjøpt en audi a4 ,16 for ca 2 mnd siden brukt..skulle ut og starte den i går og la merke til en slags tøffe lyd fra motoren ,tok opp panseret og hørte en dunke lyd rett ved der man fyller motor olje,og når jeg skal kjøre bilen så virker det som om den skal bli kvalt så plutselig kommer den i ca 10 sek så virker det som om den skal bli kvalt igjen og sånn holder det på hele tiden ..lurer på om noen som kan vite hva som kanskje er galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Har du en løs tennplugg? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_creol Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 begynner den og riste da og går som den blir kvalt og så går den greit og kvalt igjen ..og den dunke lyden fra motoren kan dt være tennplugg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Vanskelig å si så lenge jeg ikke har motoren foran meg og får diagnosere selv. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_creol Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 hei hei har vært nede og skrudd av noe som sitter på tennpluggene to lange oransje rør som tydligvis var coil..den ene av de røra var knekt i bunn så jeg må ha en ny sånn del,ringte et verksted og de skulle ha 4700 for delen pluss jobb .noe jeg aldri i verden har råd til..er det noen av dere som vet hvor jeg kan bestille en ny sånn dobbel coil ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hvilken motorkode har du? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg