Tsbusa Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hei! Har nå bestillt meg en 2012 Focus Stv Titanium X Sport Individual! (Jobber hos Ford og ble forelsket første gang jeg så nye Focus!). Har desverre ingen bilder av den enda.. Men den har produksjonsdato 2 Nov og levering rundt 24-26 Nov! Gleder meg som en UNGE! Her er "spec lista" Individual innvendig stylingpakke - Skinn/Alcantaraseter med 4-veis elektrisk justering av førersete , skinn dørpaneler, midtarmlene foran trukket i skinn og velourmatter foran og bak. Tilhengerfeste - Innfellbart (tilgjengelig fra august produksjon) Motor/kupévarmer - Drivstoffdrevet parkeringsvarmer med tidsur Hovedlys - Bi-Xenon (HID) med LED kjørelys Takrails - Aluminium (Kun stasjonsvogn) Lakk - Frozen White Titanium Pluss pakke - Nøkkelfri adgang og start, el innfellbare sidespeil og mørktonet glass 18" 5-eikers aluminiumsfelger (D2UD5) Touringpakke - Adaptiv cruisekontroll, avstandsvarsling, og avansert kjørecomputer Bakspoiler - Stor (tilgjengelig fra august produksjon for stasjonsvogn) Navigasjon - 5" fargeskjerm, 6 høyttalere, inkl Bluetooth handsfree m/stemmestyring og USB Førerassistpakke - Active City Stop, blindsone informasjonssystem, filskiftevarsler, LaneKeeper, føreroppmerksomhet-overvåkning, trafikkskiltgjenkjenning, automatiske fjernlys, el innfellbare sidespeil og avansert kjørecomputer Reservehjul - Mini Parkeringspakke 2 - Parkeringsassistent, parkeringssensorer foran og bak, elektriske vinduer bak (Trend og Sport), tåkelys (Trend) og el innfellbare sidespeil Dette er så å si alt av utstyr man får på denne bilen.. Mangler vel kun alarm, og bagasjeromstrekk og noe småtteri:) Skulle egentlig ha Sync og Premium Sound, men pga idiotiske trege Norge, kommer ikke dette før neste sommer/høst i denne produksjonssammenhengen.. Men skal oppgradere soundsystemet med Pioneer høytalere, subwoofer osv. (Såklart ifra Ford tilbehørsbutikk). Skal også på med Eibach fjører og noen 19'' til neste år! Skal komme med bilder når bilen kommer.. Stay tuned!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 kom med bilder..var å kjiket idag på focus :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Helt glemt denne tråden jeg.. Men her er noen bilder tatt par uker jeg fikk bilen:) Er glad jeg gikk for 18'' vinterdekk også, fungerer helt fint! :) Nå skal jeg snart finne meg noen sommerfelger.. Noen tips!? :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Meget pen bil du har kjøpt deg, stilren både innvendig og utvendig! Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Da skal man bestille felger imorgen. Har egentlig så å si bestemt meg for disse, blir i 18''. Advanti Raptor. Hva tror dere? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Tror det kan bli knallbra! Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Da bestilte jeg felgene idag, men ikke i 18", gikk for 19" istedet:) Kommer vel neste uke, da skal de på! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Siden du jobber hos Ford drister jeg meg til å spørre: Når jeg konfigurerer en Focus på ford.no, så er det fa.. meg helt umulig å få valgt xenon-lys uten å velge titanium-pakke. Titanium-pakke har jeg null bruk for, og jeg gidder ikke å kaste 30000 kr ut av vinduet for å få xenon. Er det meninga det skal være sånn? I så fall gidder jeg ikke å prøvekjøre en Focus en gang. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Siden du jobber hos Ford drister jeg meg til å spørre: Når jeg konfigurerer en Focus på ford.no, så er det fa.. meg helt umulig å få valgt xenon-lys uten å velge titanium-pakke. Titanium-pakke har jeg null bruk for, og jeg gidder ikke å kaste 30000 kr ut av vinduet for å få xenon. Er det meninga det skal være sånn? I så fall gidder jeg ikke å prøvekjøre en Focus en gang. Er ikke sikker på hvordan det fungerer på nettet, men du får bestilt xenon på bilen uten å velge den titanium pakken:) Når du skal bestille bil, krysser du selv av for hva slags utstyr du vil ha :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg