aasum Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Har nå kjørt min Amarok litt over 1000km og oppdaget etter hver at når det regnet regnet det også inne i bilen! Det drypper på alle! 4 dørene midt på oppå toppen! Sendte bilen til verksted i går og fikk beskjed i dag om at det fortsatt lekker etter at de har jobbet en hel dag med justeringer, så nå er de litt rådville og vet ikke hva og hvordan de skal angripe situasjonen. Er det noen andre som har opplevd det samme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekata Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Hadde akkurat samme problem med min Amarok. Der satte møller på noen ekstra lister i forkant mot framskjermer. Det hjalp, men ikke 100%. Sjekk også om dørlista er hel, min var nemlig sprukket flere plasser og det hjalp jo ikke.. Siter Best the Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasum Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 De har ikke sprukket men er i følge verkstedet "under dimensjonert" og dette gjelder MANGE Amaroker så er nok flere som må regne med et besøk til den lokale vw forhandleren. De jobber forøvrig med min bil og hører ikke en dritt uten at jeg ringer og graver og spør! Dårlig service!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hmmm, dette var kjipt og høre!! :-/ Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Har ikke merket noe på min enda. Har kjørt ca. 3000km. Bilen er derimot veldig tett i dørene og jeg må smelle dørene hardt igjen for at de skal lukke.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 husker eg ikke helt feil var det en innpå her som hadde hatt en amarok lånebil med ganske simple dør lister,hørtes ut som om dørene ikke var skikkelig igjen men når han fikk amaroken han ventet på var det tykkere lister som føltes bedre... kan være dette er den første barnesykdommen amarok har men har utbedret nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bora18t Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Det var meg. Har tatt bilder av de listene i min tråd. Ingen problem med min i hvertfall. Ikke noe stress å vaske med ht speler heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasum Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 madsen bil har nå satt på lister, ble ikke lekasje ved å stå i et "spylerom" i et døgn men vi får se, irriterende sak dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 får håpe det er i orden nå..veldi kjedli sak med en helt ny bil...får amaroken min nå i løpet av de nermeste dagen,tror eg blir litt skuffet om den ikke kan brukes i regnvær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAmarok Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Hvis det trøster noen, så har jeg også hatt..eller har.. bitteliten lekkasje på begge bakdørene mine. Midt på , øverst på dørene... har ennå ikke fått gjort noe med det selv, men må vel en tur til Møller å få noe hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg