Gå til innhold

Ekstrautstyr til D-max?

Ranger emnet


Andreas_H

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er ny her på forumet. Kjøpte meg Dmax'en på bildet under brukt for ca. et halvt år siden. Har kjørt 30 000 km med den sålangt og er knallfornøyd med bilen.

 

DSC_2330.jpg

 

Har montert en del nytt på den siden bildet ble tatt, blant annet 3 ekstralys, vindaviser, nytt planinnlegg osv...

 

Jeg driver nå å ser etter et gitter til å montere mellom hytta og planet. Ser ikke nødvendigvis så pent ut, men jeg bruker bilen en del i jobb og alt fra gravemaskinskuffer til vibroplater og dieseltanker er av og på hele tiden, så det hadde vært en fordel med noe mer bak hytta.

 

Vet at RSA selger et sånt gitter http://isuzu.no/uploads/pogs_-_bakveggbeskyttelse__t2.jpg

 

Men kom over et annet et montert på en d-max på en svensk bruktbilside som jeg synes tar seg litt bedre ut. http://www.bytbil.com/ViewImage.aspx?MediaId=12133372&type=main3

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt et? Har aldri sett tilsvarende på D-max'er i Norge, men en del i Sverige, så antar de må selges der? Noen som kan hjelpe?

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Takk for svar, har fortsatt ikke funnet noe. Hørte med RSA, men de viste ikke om noe. De trodde dog at det gitteret jeg lette etter ikke selges i Norge. BGnor har jeg også hørt med, de viste ikke...

 

Skal forhøre med med en Isuzu forhandler i sverige og høre med dem. Er såpass mange D-max'er som selges med dette gitteret i Sverige så de må vite noe...

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår