eskilfh Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Takker. Var det noe du måtte kjøpe i tillegg for å få det til å passe. bestilte du forgasser kittet fra fastroad på ebay eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Kjøpte ikke noe ekstra, måtte kun modde membranen litt. Kjøpte det fra fastroad, send de en mail så slipper du unna uk tax Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eskilfh Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Hva gjorde du med den elektroniske kontrollen på 2ee. Bare fjerna du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Kan jeg få vite hvor du finner fra tegninger? :) VagCat boards - Registrer deg gratis :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Hva gjorde du med den elektroniske kontrollen på 2ee. Bare fjerna du det? Tenker du på ledningene? Jeg teipet og stripset fast alle ledninger som ikke er i bruk lengre. Og tettet de overflødige vakumslangene. Ellers så var det plug and play. Kan være greit å ha ledningene i tilfelle man skulle få bruk for dem. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eskilfh Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Ja, det var det jeg tenkte på. Takker for hjelpen, det var til stor hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg