Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet


92anders

Anbefalte innlegg

Nei, ikke direkte - for treff osv er det absolutt ingen fare å ha den på sålenge underlaget er tørt først :) Jeg har for øvrig en liggende kom jeg på, hvis du vil ha BH og ikke betale fullpris.. :)

 

Tenkte på vinterlagring, er mulig jeg kan ordne noe. Med forbehold.. Angående leppa kan jeg ikke skjønne at det skal være så vanskelig. Kjøpte en original i år selv. Kan ta og ringe delemannen min på Møller i morgen hvis jeg husker det.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hadde vært jævlig fint! :)

 

Bh tror jeg uansett jeg venter litt med. Men sjekk opp leppa da? Da er jeg takknemlig.

Men pris for høyre og venstre totalt, er? Hørt at det er så mye som 900 pr. side.

 

Thaaanks :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel på 1500-1600 totalt ja.. Men på en annen side, jeg har hatt en uoriginal leppe som var hel i 20 minutter.. Denne har vart i hele år og kan gjøre dette:

IMG_2960_zps818ddbc6.jpg

 

Og monteres rett på igjen.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt deler hos Møller :)

 

Vr6-leppe hadde de, regna med å få den inn etter 14.30 i dag, samt klips til taklist, karroseriskruer til baklukelist og festeklips til frontfanger som festes i innerskjerm :)

 

1658 totalt :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe hyggelig pris hvertfall. Men denne leppa tåler litt ihvertfall! Så da slipper jeg å kjøpe 5 nye i fremtiden :)

 

Bilen er forresten ferdig lakkert! Hentes imorgen, med ny bakrute i tillegg :) henta delene hos Møller istad.

 

Leppa utgjorde 1500 kr av 1658 totalt. Klips til fanger og taklister kosta 158 tilsammen. Ikke gærnt :) men leppa var det stiv pris på ofc.

 

Følg med :) bilder kommer i morra!

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med original vr6-leppe!

 

Den kommer ikke på før til våren igjen hvertfall! Den skal monteres rett på nye frontfangern :)

 

Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men jeg var jo litt uheldig å få rød grunning inn i dørkarmene på begge sider. Det så lakkerern, og sa på tlf at han sendte med noen bokser med lakk så jeg kunne lakkere det selv! :)

 

Det kaller jeg service. Og han skulle ikke ha noe xtra for det! :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok det, iogmed at du kjøpte VR6. Bare prøve å bøye litt på den det, så merker du det med engang :)

 

Eller se på baksiden av den. Da skal de vel stå Made in Germany eller ettellerannet :p Hvertfall en VW logo :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Tror min er kjempeoriginal også. Trodde ikke den fulgte med, men den lå pinade meg i baksetet :D

 

Utrolig fet service.. Henter du den i dag?

 

Bra service ja! :)

 

Henter den nok idag ja :) skal ringe straks, må høre status på bakruta :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det bilder som lovet! :)

 

Hehehe..

l

Er veldig fornøyd med resultatet. Noen steder ser man at jeg har gjort en dårlig grunnarbeidsjobb, men det er bare hvis du studerer nøye :)

Bilen er nå 100% rustfri, skal nå i løpet av uka få tectybehandlet den under skikkelig. Ta en skikkelig understellsvask også behandle :)

 

Også skal jeg vaske utvendig, få vekk lakkstøv dritt osv + grundig innvendig vask og shine opp litt skikkelig :)

 

Kommer ikke til skje så mye fremover nå. Skal hvertfall montere taklistene igjen, rakk ikke det i dag. Montere spoiler, handle lakk og grunnng til calipere og tromler, tectylbehandlig som sagt og litt småplukk. Så skal jeg rive av solfilm og bestille time til proffsoting hos Riis Bilglass. De tar 2800, jævlig stiv pris, men da blir det ordentlig hvertfall :)

 

20121026_194514.jpg

Da var bilen ihus :)

 

?action=view&current=20121026_194450.jpg

Emblem-og viskerfri bakluke! Digg :)

 

20121026_194457.jpg

20121026_223152.jpg

Store breie felger har jeg også fått på :) + justert til vinterhøyde :(

 

20121026_224733.jpg

Skinner i lakken nå :)

 

20121026_211022.jpg

Lakkert grillen og montert på tåkelys og blinkere + frontfanger :)

 

20121026_223152.jpg

Nye skiltlys ble det også :) Osram W5W LED, 6000K. Kosta faen meg 259,- kr.. Men de lyser sterkt som faen! :D ble dritnice.

 

 

Vanskelig å se helheten på bilen med de stygge stållissene, men lakken ble jævlig bra! :) er dødsfornøyd.

Skal spyle av bilen og vaske innvendig imorra, skal ta masse bilder da også :) får prøve å få opp bilder av spoilern itillegg :)

 

Håper dere ble fornøyde, det ble jeg! :) Må få tatt noen skikkelige bilder i dagslys imorgen, det blir bra :)

 

 

God natt!

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår